Primetime Championship Wrestling: .InstantClassic™ - Viewing Profile - Primetime Championship Wrestling

Jump to content

User Rating: -----

Reputation: 10 Good
Group:
Members
Active Posts:
7 (0.02 per day)
Most Active In:
General Chat (1 posts)
Joined:
01-March 17
Profile Views:
243
Last Active:
User is offline Mar 14 2017 04:48 AM
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Jobber
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Male Male
Location:
Canada
Superstar:
Marty Scurll
Hometown:
Cambridge, England
Height:
5 ft. 9 inches
Weight:
215 lbs
Finisher:
CHICKEN WING!
Record:
0-0-0

Contact Information

E-mail:
Private
Skype:
Skype  hashtag.heel@live.com
60+10:
70

Friends

.InstantClassic™ hasn't added any friends yet.

Comments

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  1. Photo

    Papi Icon

    07 Mar 2017 - 23:21
    Ahaha nah not really man. A lot of them fell off the face of the earth. Sadly :(
    But this place has a lot of familiar ppl
  2. Photo

    Papi Icon

    07 Mar 2017 - 23:00
    You still in contacts with Amber my dude?
  3. Photo

    Mr. Irrelevant Icon

    02 Mar 2017 - 06:19
    so fucking happy
  4. Photo

    Papi Icon

    02 Mar 2017 - 02:18
    Its been a long fuckin time my man! Nice to see you're still around writing and what not. Things have been well though. How's stuff with you?
  5. Photo

    Revival Icon

    02 Mar 2017 - 00:17
    Haha. Nice choice :)
  6. Photo

    Papi Icon

    01 Mar 2017 - 20:18
    Yo Adam! Long time no see dude. Been a while since I've seen you around. Its John. Yes that John if you remember lol!
  7. Photo

    Revival Icon

    01 Mar 2017 - 16:42
    If it's Dillinger I am going to mark so hard. lol
  8. Photo

    Revival Icon

    01 Mar 2017 - 16:12
    HYPED to see who you're picking!
  9. Photo

    ᴾᴴᴱᴺᴼᴹᴱᴺᴬᴸ Icon

    01 Mar 2017 - 15:27
    I'm so hyped!!!
  10. Photo

    ᴾᴴᴱᴺᴼᴹᴱᴺᴬᴸ Icon

    01 Mar 2017 - 15:18
    A lot of good names. Ambrose, Perfect 10, AJ Styles, Baron Corbin
  11. Photo

    ᴾᴴᴱᴺᴼᴹᴱᴺᴬᴸ Icon

    01 Mar 2017 - 15:14
    Well, if you choose to sign up, we have a booking thread so you can pretty much book yourself whenever you have time!
  12. Photo

    ᴾᴴᴱᴺᴼᴹᴱᴺᴬᴸ Icon

    01 Mar 2017 - 15:07
    Yeah and would be stronger if a certain someone signed up ))
  13. Photo

    ᴾᴴᴱᴺᴼᴹᴱᴺᴬᴸ Icon

    01 Mar 2017 - 14:16
    It's going good, how about you? Shit, I can't remember the last time we talked. 2010 maybe?
  14. Photo

    ᴾᴴᴱᴺᴼᴹᴱᴺᴬᴸ Icon

    01 Mar 2017 - 13:06
    Holy shit it's AdaM Harris. It's Zach aka SJK from ICW
  15. Photo

    Kings of the North Icon

    01 Mar 2017 - 05:48
    Hot digit damn. I thought your feeding days were over. Been well for me, you?
  • 2 Pages +
  • 1
  • 2